Náš nový newsletter je na světě! Tentokrát jsme se s našimi experty zaměřili na supply chain management. Inspirujte se i Vy příběhy společností jako jsou WALMARK či NORMA Czech.

V našem novém newsletteru se můžete nechat inspirovat příběhy našich kolegů a kolegyň. Prvním příběhem je totální změna a přestěhování centrály společnosti WALMARK, a.s., z Třince do Prahy, ve kterém hrálo klíčovou roli vybudování centrálního nákupu celé mezinárodní skupiny WALMARK. Dalším zajímavým příběhem je příběh společnosti, které se doslova zhroutil subdodavatel kvůli zemětřesení v Itálii. Jde o příběh společnosti ARROW INTERNATIONAL CR, a.s. Inspirujte se příběhem krizového řízení v oblasti supply chain managementu. Třetí příběh vám ukáže, jak naši kolegové i v „době covidové“ zvládli své úkoly na jedničku. Jde o stabilizaci nákupu a plánování společnosti NORMA Czech, s.r.o.  Aby to nebylo málo, „vystřihla“ při tom všem naše kolegyně ještě i implementaci ERP systému.

Svět se rychle a zásadně mění, vznikají lokální i globální konflikty a překážky, které trhají vybudované odběratelsko-dodavatelské řetězce na kusy. Pozor! Navíc je nutné dle direktiv EU implementovat nové přístupy – ESG (Environmentální, Sociální a Governance) standardů při řízení celého řetězce – SCM. Při tak rychlých změnách doporučujeme se na chvíli zastavit a přemýšlet, co se kolem vás děje, co váš business potřebuje a jakým výzvám a rizikům čelí. Než začnete bezmyšlenkovitě hledat nové (sub)dodavatele, analyzujte situaci a zvolte vhodnou supply chain management strategii. Ano z příběhů v tomto newsletteru zjistíte, že to lze udělat i v těch nejnáročnějších situacích.

Na tak rozsáhlé změnové projekty je potřeba se nejen dobře připravit, ale mít na „to“ i vhodné lidi. A od toho je tu pro Vás na full time BM4U s.r.o.