V dubnovém newsletteru sdílíme příběhy firem, které překonaly krize, otevřely nové trhy a proměnily výzvy v příležitosti. Nechte se inspirovat společnostmi jako jsou LASVIT, IKEA, MANUVIA a další. Navíc se můžete podívat na naše nové video!
Nové video! Řadě firmám jsme v posledních letech pomohli expandovat – vstoupit na nové trhy, rozšířit výrobu nebo překonat zásadní překážky. Možná právě teď řešíte něco podobného. Dejte si chvilku klidu a pusťte si naše nové video!
LASVIT a Leon Jakimič stavěli expanzi na důvěře v lidi, trpělivosti a přesném testování. Nešli po objemu, ale po smysluplnosti.
Funguje to. IKEA a Anna Rumianová. Pandemie? Pro ně příležitost. Nový model on-line prodeje dokázal během krátké doby vygenerovat obrat přes 12 miliard Kč ročně. Z tradičního giganta s kamennými prodejnami se stal digitální tahoun.
„Low-cost-door“ a Jiří Kabát. Když chyběl konkurenceschopný produkt pro provoz metra, vzal to do rukou – a uspěl. Technickou inovaci spojil s expanzí na zahraniční trhy, propojil český a rakouský tým a rozjel spolupráci, která přinesla víc než jen nový produkt. Strategie, houževnatost a výsledky, které dávají smysl.
A my v BM4U? S našimi kolegy dnes řídíme desítky expanzí – od výstavby závodů přes technologické přesuny až po restrukturalizaci zahraničních jednotek. Pomáháme firmám růst, znovu se nadechnout i přehodnotit směr.
Připravili jsme pro vás i bonusový článek!
Příběh MANUVIA a.s. – Jak krizi otočit do expanze a růstu: Jak se podařilo CMO Petru Kleinerovi otočit kormidlo a vrátit MANUVII zpět mezi lídry trhu? Čtěte!