RNDr. Ivan Martiš, MBA

RNDr. Ivan Martiš, MBA

Motto:          „Nikdy neříkej nikdy!“

Pozice:         Obchodní/marketingový ředitel

Ročník:         1964

Obory:          výrobní firmy ve zdravotnictví a strojírenství, zdravotnictví

Jazyky:         čeština, angličtina, slovenština

Ivan se ve své aktivní kariéře řídí mottem, které v sobě nese myšlenku odvahy pro změnu. Má zkušenosti s tvorbou a implementací obchodní strategie a zkušenosti s řízením marketingových aktivit. Řídil také projekty od vývoje, přes implementaci a následný prodej těchto produktů, a to jak v oblasti B2B, tak i B2C. Tyto inovativní projekty a aktivity přinášely vysokou přidanou hodnotu pro zákazníky. Na základě toho jeho tým měnil „pravidla hry“ ve specifických oblastech podnikání a tím dokázal vytvořit konkurenční výhody i ve velice konkurenčním prostředí.

Ivan má bohaté zkušenosti s řízením a budováním obchodních organizací mezinárodních společností (Country Manager) na Slovensku, v ČR a také v Číně. Byl zodpovědný za všechny operace – prodej, marketing, zákaznický servis, finance (P&L, cash flow), HR a řízení vztahů s distributory a klíčovými zákazníky.

Ve společnosti Coloplast jeho tým kontinuálně dosahoval takový profitabilní růst, že společnost získala vedoucí postavení na slovenském trhu a následně i na trhu v České republice. Přispěl výraznou měrou k vytváření silné značky, rozvoji obchodní strategie a k posílení vedoucí pozice na trhu ve všech oblastech podnikání. Během jeho působení společnost Coloplast dosáhla kumulovaného růstu tržeb ve výši 94 % oproti stavu před jeho příchodem.  Ve společnosti Linet, kde Ivan působil jako Country Manager Greater China/CEO Asia Pacific, vybudoval distribuční sítě v oblasti Pekingu, Šanghaje, Hongkongu, ve Vietnamu a v Jižní Koreji. Aktivním prodejem získával nové obchodní příležitosti ve vybraných zemích východní Asie.

Na základě výborných komunikačních schopností, zodpovědnosti a kredibility je Ivan velice silný v budování vztahů a partnerství se všemi relevantními autoritami, VIP klienty, dodavateli a distributory. Má také bohaté zkušenosti s řízením obchodních týmů, s řízením klíčových zákazníků, s řízením produktového portfolia.

Ivanovou unikátní manažerskou předností je i schopnost vytvářet týmy vysoce motivovaných a zainteresovaných spolupracovníků.

Ivan realizoval projekty ve společnostech:

  • Coloplast A/S
  • Novartis
  • LINET